Mohlo by vás také zajímat
Co je teorie her a jak ji aplikovat v podnikání?
Komerční sdělení 24. května 2023Teorie her charakterizuje pokročilý matematicko-ekonomický princip, který vznikl už před více než 80 lety. Uplatnění ale najde i dnes, a…
Úroveň angličtiny se u Čechů dál zhoršuje, říká ředitelka agentury Skřivánek Bronislava Chudobová
Jan Strouhal 16. listopadu 2022Čeští středoškoláci patří k premiantům k Evropě, když se učí minimálně dva jazyky. Ale úroveň toho, jak ve finále cizí…
České firmy neumí udržet talenty. Nalákají na zlaté tele a přijdou o ně i s reputací
Milan Rataj 15. listopadu 2022Boj o zákazníka. Hledání svého nového místa na trhu. Snaha zvyšovat efektivitu na všech frontách navzdory zvyšování nákladů. To vše…
Zábava a taky slušný byznys. E-sport má půl miliardy fanoušků a gameři tučná konta
E-sport, neboli soutěže v hraní videoher, je největším a nejrychleji rostoucím trendem poslední dekády. Pandemie koronaviru navíc jeho popularitu vystřelila ještě výše. Příjmy z reklamy, propagace a prodeje vstupenek na virtuální klání již dosahují miliardových výšin a z řady tzv. gamerů se tak stávají milionáři. Nemluvě o tom, že se velmi vážně diskutuje o zařazení esportu do programu olympijských her.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Města přestávají mít o olympiády zájem. Má olympijská myšlenka ještě budoucnost?
Přetahovaná mocností o nadvládu nad algoritmy. Nejvýkonnější superpočítač mají nyní Japonci

každý pátek ve vašem e-mailu.