Mohlo by vás také zajímat
Jak obejít Rusko? Válka změnila trasy přepravy zboží z Asie do Evropy
František Novák 1. srpna 2022Mezinárodní přepravní firmy začínají objevovat a budovat nové trasy, aby se vyhnuly ruskému území, protože na ruské dráhy uvalil Západ…
Českem jezdil vodíkový vlak budoucnosti, za pár let by mohl nahradit dieselové
Libor Akrman 26. května 2022České dráhy a společnost Alstom představily veřejnosti v unikátní roadshow ekologický vodíkový vlak budoucnosti Coradia iLint. Ten v současné době…
Brownfieldy mají vrátit kvalitu života také do Brna
Libor Akrman 8. dubna 2022V roce 2021 se v Brně prodalo bezmála 1200 bytů a lze očekávat, že zájem o ně bude i nadále.…
Metro pod Brnem? Začíná se s hledáním řešení pro lepší spojení severu a jihu města
O podzemní kolejové dráze se v Brně mluví od sedmdesátých let minulého století, město si od ní dlouhodobě slibuje rychlejší spojení v severojižním směru a výrazné odlehčení povrchové dopravě, která je v posledních letech ve špičkách přetížená. Brněnští radní proto v průběhu léta vyhlásili soutěž na zpracovatele studie proveditelnosti podzemní kolejové dráhy, takzvaného severojižního kolejového diametru. Studie má napovědět, jestli bude lepší vést pod centrem města tramvajovou či železniční trať, nebo klasické metro, a zda se vůbec stavba ekonomicky vyplatí. Dráha má stát miliardy korun.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Regulace elektrokol podle Prahy? Pokuty za špatné parkování i konec křiklavých barev
Přeprava budoucnosti: po létajících autech přichází také vize vlaku s křídly
VIDEO: Ani Pinďa už to nežere. Myslivci nevědí, co se zvěřinou, zkouší vlastní on-line prodej

každý pátek ve vašem e-mailu.