Mohlo by vás také zajímat
Soukromé vrtulníky jsou stále více žádané. Bohatí lidé je vnímají jako symbol úspěchu
František Novák 12. února 2024O luxusní helikoptéry britského výrobce Hill za 600 tisíc liber je obrovský zájem. Zájemci platí nevratnou zálohu sto tisíc liber,…
Čína určuje vývoj a produkci elektrobusů ve světě. Západu „ujel vlak“ i v tomto sektoru
František Novák 4. ledna 2024Produkce čínských elektrických autobusů dominuje a ovlivňuje jejich vývoj i jinde ve světě. Západ se nyní ptá, jak je to…
Chaos na polské hranici. Může za to Brusel, nadržuje Ukrajincům, tvrdí řidiči kamionů
František Novák 7. prosince 2023Několik tisíc ukrajinských kamionů s řidiči je zablokováno na hranici s Polskem. V hlavní roli jsou polští řidiči kamionů a…
Metro pod Brnem? Začíná se s hledáním řešení pro lepší spojení severu a jihu města
O podzemní kolejové dráze se v Brně mluví od sedmdesátých let minulého století, město si od ní dlouhodobě slibuje rychlejší spojení v severojižním směru a výrazné odlehčení povrchové dopravě, která je v posledních letech ve špičkách přetížená. Brněnští radní proto v průběhu léta vyhlásili soutěž na zpracovatele studie proveditelnosti podzemní kolejové dráhy, takzvaného severojižního kolejového diametru. Studie má napovědět, jestli bude lepší vést pod centrem města tramvajovou či železniční trať, nebo klasické metro, a zda se vůbec stavba ekonomicky vyplatí. Dráha má stát miliardy korun.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:
Regulace elektrokol podle Prahy? Pokuty za špatné parkování i konec křiklavých barev
Přeprava budoucnosti: po létajících autech přichází také vize vlaku s křídly
VIDEO: Ani Pinďa už to nežere. Myslivci nevědí, co se zvěřinou, zkouší vlastní on-line prodej
každý pátek ve vašem e-mailu.