peníze, ekonomika, analýzy, komentáře

Mohlo by vás také zajímat

KOMENTÁŘ
0 shares4508 views

Ecce homo aneb i při digitální transformaci se musí myslet na lidi

Martin Svoboda 4. května 2018

SERIÁL DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE, 13. díl: Jak se dostat zákazníkovi pod kůži, jak mu nabídnout kvalitní a chtěnou službu či produkt? Pojďme se podívat…

Článek
0 shares3341 views

Pronikněte k jádru zákazníka aneb customizace a personalizace – II. část

Petr Buchbauer, Jakub Churý 11. dubna 2018

SERIÁL DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE, 12. díl: Personalizovat jde de facto cokoli, jen je třeba se vyvarovat některých úskalí. Na několika příkladech si proto ukážeme,…

Článek
0 shares2970 views

Cesta do hlubin zákazníka aneb využijte customizaci a personalizaci – I. část

Petr Buchbauer, Jakub Churý 30. března 2018

SERIÁL DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE, 11. díl: Chceme-li zákazníka oslovovat jako individuum a vzbudit v něm pocit jedinečnosti, musíme ho personalizovat a „customizovat“. Pojďme si…

Všimli jsme si, že používáte AdBlock. Reklamy jsou však pro náš server důležitým zdrojem příjmů, díky nimž můžeme tvořit bezplatný a kvalitní obsah pro naše čtenáře.

Prosíme, podpořte nás a při návštěvě Peak.cz pozastavte nástroj AdBlock.

Moc děkujeme.
Redakce Peak.cz