peníze, ekonomika, analýzy, komentáře

Jakub Churý

Ve společnosti Lundegaard Jakub zaštiťuje služby analytiky a zlepšování výkonnosti digitálních řešení. Jakub se marketingem zabývá již od studií. Vystudoval obor marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a prošel stáží se zaměřením na marketing a management v programu MBA na univerzitě Stamford International University.  V jeho práci se skloňují online marketingové disciplíny jako PPC, RTB, Affiliate či SEO. Tyká si s analytickými nástroji Google Analytics, Adobe Analytics, open source platformy Piwik a mnoha dalšími.

Článek
8 shares3236 views

Pronikněte k jádru zákazníka aneb customizace a personalizace – II. část

Petr Buchbauer, Jakub Churý - 11. dubna 2018

SERIÁL DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE, 12. díl: Personalizovat jde de facto cokoli, jen je třeba se vyvarovat některých úskalí. Na několika příkladech si proto ukážeme, v čem může být problém, když chceme…

Článek
0 shares2846 views

Cesta do hlubin zákazníka aneb využijte customizaci a personalizaci – I. část

Petr Buchbauer, Jakub Churý - 30. března 2018

SERIÁL DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE, 11. díl: Chceme-li zákazníka oslovovat jako individuum a vzbudit v něm pocit jedinečnosti, musíme ho personalizovat a „customizovat“. Pojďme si blíže vysvětlit tyto dva pojmy.