peníze, ekonomika, analýzy, komentáře

Mohlo by vás také zajímat

ČLÁNEK
shares views

Firmy čeká změna základní koncepce. Produkt budou nabízet čím dál víc jako službu

Veronika Kudrnová, Libor Akrman 25. listopadu 2021

Produkt jako služba vyžaduje nejen změnu obchodní strategie společností, ale také jejich digitální transformaci. Na druhou stranu přináší významné výhody pro všechny –…

ROZHOVOR
shares views

Petr Němeček (Adria Gold): Cena, kterou nám dodavatel nabídne dnes, zítra neplatí

Libor Akrman 4. listopadu 2021

Nejdříve covid, nyní nedostatek surovin a vlna zdražování od energií až po suroviny. To jsou faktory, které ovlivnily podnikání rodinné firmy Adria Gold,…

ROZHOVOR
shares views

Tomáš Krajči (Krajči): Čerstvost našich brambůrků chceme dát i lidem v maloobchodních řetězcích

Libor Akrman 28. října 2021

Rodinná firma Krajči ze Slovácka je jedním z největších tuzemských výrobců klasických bramborových lupínků. Covid zbrzdil její růst, protože hlavní odbyt směřuje do…

Všimli jsme si, že používáte AdBlock. Reklamy jsou však pro náš server důležitým zdrojem příjmů, díky nimž můžeme tvořit bezplatný a kvalitní obsah pro naše čtenáře.

Prosíme, podpořte nás a při návštěvě Peak.cz pozastavte nástroj AdBlock.

Moc děkujeme.
Redakce Peak.cz