peníze, ekonomika, analýzy, komentáře

Mohlo by vás také zajímat

ČLÁNEK
shares views

Proč se byznys už neobejde bez AI

Libor Akrman 15. května 2024

Budoucnost práce je nenávratně spojena s umělou inteligencí. Nicméně její praktická aplikace do firemního prostředí představuje pro většinu společností kvantový…

VIDEO
shares views
shares views

Vysílat se nebude! Apple narazil s „drtící“ reklamou na nový iPad

Libor Akrman 10. května 2024

Na americkou společnost Apple se na internetu snesla vlna kritiky kvůli reklamě, ve které jsou předměty, včetně hudebních nástrojů a…

ČLÁNEK
shares views

Kyberzločinci umí i „romantické podvody“, těží hlavně z údajů na sociálních sítích

Libor Akrman 2. května 2024

První máj, potažmo celý květen, je tradičně vnímaný jako čas lásky a romancí. Zároveň ale toto období nahrává kyberpodvodníkům, kteří…

Všimli jsme si, že používáte AdBlock. Reklamy jsou však pro náš server důležitým zdrojem příjmů, díky nimž můžeme tvořit bezplatný a kvalitní obsah pro naše čtenáře.

Prosíme, podpořte nás a při návštěvě Peak.cz pozastavte nástroj AdBlock.

Moc děkujeme.
Redakce Peak.cz