peníze, ekonomika, analýzy, komentáře

Mohlo by vás také zajímat

KOMENTÁŘ
shares views

Řešte reálný problém: web z pohledu použitelnosti, užitečnosti, účelnosti a přístupnosti

Jan Murin 26. června 2018

SERIÁL O DIGITÁLNÍ TRANSFORMACI, 14. díl: Co znamenají čtyři termíny uvedené v titulku při přípravě webu či mobilní aplikace? Poradíme, jak na ně…

KOMENTÁŘ
0 shares4508 views

Ecce homo aneb i při digitální transformaci se musí myslet na lidi

Martin Svoboda 4. května 2018

SERIÁL DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE, 13. díl: Jak se dostat zákazníkovi pod kůži, jak mu nabídnout kvalitní a chtěnou službu či produkt? Pojďme se podívat…

Článek
0 shares3341 views

Pronikněte k jádru zákazníka aneb customizace a personalizace – II. část

Petr Buchbauer, Jakub Churý 11. dubna 2018

SERIÁL DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE, 12. díl: Personalizovat jde de facto cokoli, jen je třeba se vyvarovat některých úskalí. Na několika příkladech si proto ukážeme,…

Všimli jsme si, že používáte AdBlock. Reklamy jsou však pro náš server důležitým zdrojem příjmů, díky nimž můžeme tvořit bezplatný a kvalitní obsah pro naše čtenáře.

Prosíme, podpořte nás a při návštěvě Peak.cz pozastavte nástroj AdBlock.

Moc děkujeme.
Redakce Peak.cz