peníze, ekonomika, analýzy, komentáře

Jan Murin

Honza pro společnost Lundegaard pracuje jako UX designér a konzultant, kde pomáhá především bankám zlepšovat jejich digital experience (digitální zkušenost). Věří, že zapojením koncových uživatelů již od začátku procesu návrhu mohou vznikat smysluplné inovativní produkty. Před tím pomáhal s návrhem aplikací pro ověřování obchodního rizika firem. Mimo práci ho potkáte na squashovém kurtu nebo nějaké foodies akci v okolí Prahy.

Článek
shares0 views

Řešte reálný problém: web z pohledu použitelnosti, užitečnosti, účelnosti a přístupnosti

Jan Murin - 26. června 2018

SERIÁL O DIGITÁLNÍ TRANSFORMACI, 14. díl: Co znamenají čtyři termíny uvedené v titulku při přípravě webu či mobilní aplikace? Poradíme, jak na ně brát ohled při vývoji nejen web integračního…

KOMENTÁŘ
0 shares7009 views

Znáte dobře svého digitálního zákazníka? Máme pár tipů, jak to zlepšit

Jan Murin - 7. listopadu 2017

SERIÁL O DIGITÁLNÍ TRANSFORMACI, 4. DÍL: Smyslem výzkumu není ptát se lidí, co chtějí a co mají rádi, ale zjistit, jak jste jim schopni vaším digitálním řešením pomoci vyřešit problém,…