Servis není nadstandard, ale základní služba
Společnost STILL, specialista na intralogistické systémy a manipulační techniku, je synonymem pro kvalitní vysokozdvižné vozíky. Rozhodně nejen díky kvalitě samotných strojů. Ve STILL si uvědomují, že důležité nejsou jenom samotné vozíky nabízející nejnovější inovace, ale taktéž veškeré související služby s provozem VZV. Opět bychom si pod tím mohli zjednodušeně představit pouze dobře fungující servisní síť. Ta je pro STILL samozřejmostí, a k tomu nabízí mnoho dalších služeb navíc. „STILL si zakládá na tom, že pro každého klienta jsou všechna řešení šitá na míru. Komukoliv tedy dokáží nejen dodat prvotřídní manipulační techniku, ale také naplánovat rozvržení skladu, dodat příslušné regálové systémy, vyškolit řidiče a dlouhodobě se starat, aby manipulační technika zůstala plně funkční,“ přibližuje filosofii STILL manažer Oddělení fullservisu, náhradních dílů, SAP a dalších aspektů servisních služeb, Ing. Martin Rost.
Neméně propracovaným je i samotný servis STILL, ať již jde o pravidelné servisní prohlídky VZV, či řešení poruch. „Každý stroj je nutné jednou za rok důkladně zkontrolovat, podobně jako je tomu u osobních vozů. Tam ale starost dobrého servisu nekončí. Jednotlivé součásti flotily mají svoje manuály k údržbě, kde jsou dány parametry určující kdy a jak je potřeba pravidelně provádět další kontroly. Hlídání a provedení těchto kontrol ochotně přebírá STILL na sebe,“ dodává Ing. Martin Rost.
STILL se může pochlubit servisní sítí, která pokrývá skutečně celou Českou republiku
Servisní technici jsou mobilní, za zákazníky jezdí s pojízdnou dílnou, která je perfektně vybavena nejen potřebným nářadím pro servis vysokozdvižných vozíků, ale i náhradními díly. Ty pravidelně elektronicky doobjednávají, doručeny jsou jim nočním závozem, takže druhý den opět vyráží za zákazníky „s plnou polní“. Takto denně vyjede do terénu na 80 techniků. K tomu má STILL vlastní „kamenné“ dílny s centrálou v Praze. U velkých klientů zřizuje dokonce dílny přímo v jejich provozu. Díky tomu dochází k minimalizaci prostojů a okamžitému vyřešení jakékoliv závady na manipulační technice. Což je pro klienty, pro které je tento typ techniky základním pracovním nástrojem, životně důležité. Každý nefunkční VZV znamená problémy, finanční ztráty i ohrožení vztahů se zákazníky.
Firma STILL přichází stále s novými inovacemi ve svých službách
Zákazníci STILL milují proto, že neustále přichází s novými inovacemi, které jim zjednodušují podnikaní a šetří peníze. Typickým příkladem je mobilní myčka VZV. Každý vozík musí být kvůli své bezproblémové provozuschopnosti pravidelně čištěn. Jenomže to není tak snadné a při mytí VZV je s odpadní vodou po mytí nutné speciálně nakládat. Na nejednu firmu si již kvůli tomu posvítily orgány státní správy a podniku vyměřily mastnou pokutu. Byla to právě česká pobočka STILL, která přišla s inovativním nápadem mobilní myčky vozíků. Zákazníci si ji objednávají jako službu. S vozíkem nikam nejezdí, myčka přijde za nimi. Je zcela soběstačná, co se týče elektrické energie, vody, a má rovněž integrovanou čističku odpadních vod.
Další žádanou službou je desulfatace. Řada zákazníků pořád využívá VZV s olověnými akumulátory. Těm paradoxně nejvíce neškodí provoz, ale odstávka. Při ní dochází k tzv. sulfataci, která může dokonce trvale vyřadit baterii z provozu, i poměrně novou. Ve STILL proto přišli se službou, která umí takto poškozené baterie vrátit do chodu, s tzv. desulfatací.
Tento článek je komerční sdělení. Peak.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah.