David Filippov
obchodní ředitel Skip Pay, kde má kompletní zodpovědnost za obchodní výsledky a klíčovou součástí jeho mise je posilovat partnerství s největšími hráči na poli českého e-commerce. Ve Skip Pay působí od března 2023. Má bohaté zkušenosti s fintechy, do sektoru vstoupil hned po ukončení studia mezinárodního obchodu na VŠE. Kromě Klarny, kde působil v loňském roce, pracoval například v Dateio (klienti jako Santander nebo ING) nebo MBA Consult (šéf obchodu, na starost měl největší retailové hráče v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a energetiky).
ANALÝZA
shares0 views
Česká e-commerce prochází očistou. Ubylo obchodů, ale lidé stále utrácejí
David Filippov - 8. února 2024Česká e-commerce už druhý rok ztrácí. Z dat Skip Pay, fintechu od ČSOB, ale vyplynulo, že i o Vánocích čerpali zákazníci o deset až patnáct procent více než loni, a…