peníze, ekonomika, analýzy, komentáře

Jan Procházka

Honzu zaujal fenomén internetu a online již v pionýrských dobách a během absolventských let na VŠE Praha. Velmi brzy spojil svou energii se společností Lundegaard, kde již přes 15 let pomáhá klientům maximálně využívat digitálních technologií k lepším výsledkům a novým obchodním modelům. Aktuálně jako člen nejužšího vedení firmy vede tým se zaměřením na konzultace v rámci digitální transformace a „digital Experience“ design. Kromě manažerských povinností ho stále baví zúročovat své konzultační zkušenosti v rámci inovativních klientských projektů, kde v poslední době nejvíce uplatňuje znalosti v oboru financí, bankovnictví a consumer finance. Byť ho velmi baví technologie a inovace, ještě více ho baví v nich hledat reálné a smysluplné využití pro vylepšení služeb firem a pro každodenní život lidí.

Článek
0 shares18382 views3

Customer journey: jak získat mapu, díky které zákazník rád dojde až k vám?

Jan Procházka - 17. února 2018

SERIÁL DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE, 9. DÍL: Jak už jsme psali v minulých dílech seriálu o digitální době, dnes už opravdu platí, že zákazník je král. Nestačí se odlišit parametry výrobku či…

Článek
0 shares4321 views

Jak vyhrát v digitálním boji o zákazníka aneb tajemství zkratky DCX

Jan Procházka - 26. října 2017

SERIÁL O DIGITÁLNÍ TRANSFORMACI, 3. DÍL: Jak nás a naše chování ovlivňuje digitální doba a jak na to reagují firmy? Jak toto prostředí a moderní technologie mění naši zákaznickou zkušenost?…